Følg

Filter

Man kan bruke filtre for å få oversikt over gjennomførte samtaler eller opprettet aktivitet i en viss periode eller på enkelte ansatte.

 

1. Gå til Medarbeidersamtaler i hovedmenyen.

 

2. Trykk på Søk knappen i Mine samtaler

s_k.png

3. Man kan skrive inn Dato fra og Dato til for tidsfiltrering eller skrive inn navnet på den ansatte. Det er nok å begynne å skrive navn for å få opp forslag.

mine_samtaler_filter.png

4. Trykk på Filter for å filtrere søket.

filter.png

 

Da blir denne personen listet opp og man kan videre administrere samtalen ved å velge å se den, skrive ut samtalen i Word, slette eller legge til aktivitet. Om samtalen ikke er gjennomført, har man også mulighet til å sende invitasjon til den ansatte på nytt.

mine_samtaler.png

 

5. Trykk på Tilbakestill for å starte opp på nytt.

tilbakestill.png

6. Man kan filtrere aktiviteter på samme måte. Forskjellen er at brukeren i tillegg har mulighet til å filtrere på aktiviteter brukeren selv er ansvarlig for.

mine_aktiviteter.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk