Følg

Redigere informasjon om den ansatte

Her kan du endre personlige informasjon den ansatte, som arbeidsforhold, lønnsinformasjon, ansattinformasjon og så videre.

  1. Søk opp en ansatt i søkefeltet og velg menypunktet Ansatt i menyen. s_kefeltet.png
  2. Fanen Personlig->Profil åpnes automatisk. 
  3. Først ser du Profilinformasjon, som Navn, Fødselsdato, Personnummer, Kontaktinfo, Ansattnummer, samt detaljer om Arbeidsforhold som Type, Arbeidssted og så videre.
  4. Neste avdeling gjelder Betalingsinformasjon. Her finner man alle informasjon som gjelder utbetaling av lønn, som f.eks. Status, Timer per måned, Kontonummer, Årslønn, ValutaOvertid, osv. betalingsinformasjon.png
  5. Under Lønnsinformasjon finner man info som Lønnsart. OBS! Man ser her kun felter man har som Aktiv under Innstillinger.
  6. Neste avdeling er Personlig informasjon. Her finner man felter som Sivilstatus, Overførte feriedager, Fastlege, Arbeidstillatelse, Passnummer, NAV saksbehandler, osv.
  7. Under neste avdeling kan man legge til Arbeidsforhold ved å trykke på knappen Legg til.

    Her må man fylle ut nødvendige informasjon for å kunne legge til arbeidsforhold.

  8. Neste er Nærmeste pårørende. Her legger man til pårørende ved å trykke på knappen Legg til.

    Her må man også fylle ut relevant informasjon.

  9. Det siste feltet er Barn. Her legger man inn info om barn ved å trykke på knappen Legg til. Disse er viktige siden de beregner antall dager man kan være hjemme ved barn/barnepassers sykdom.

    Her fyller man ut info om barn:

  10. Dersom man vil slette den ansatte, trykker man på knappen Slette øverst på siden. slette.png
  11. Dersom man ville endre info, trykker man på knappen Ny endring ved siden av knappen Eksport.
  12. Her setter man hake på det man vil endre og skriver inn riktig informasjon.
  13. Nederst på siden kan man velge dato Når endringen skal aktiveres.
  14. Trykk på Lagre endring.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk