Følg

Fraværsrapporter - Fravær - Prosent (Full)

Her kan man få en detaljert oversikt over fravær med fokus på prosent.

 

1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging.

 

2. Trykk på Rapporter i menyen som dukker opp.

 

3. Trykk på fanen Fraværsrapporter.

 

4. Trykk deretter på underfanen Fravær - Prosent (Full).

 

5. Først velger man Avdeling og Ansattgruppe.

 

6. Sett hake på for å inkludere Vis alle underavdelinger i rapporten.

 

7. Man velger Ansattform for å filtrere blant Fast, Vikar og lignende. Ansattform defineres under Innstillinger.

 

8. Neste er Fraværstyper. Man kan velge en type, flere typer eller alle, avhengig av hva man ville ha med i rapporten.

 

9. Under Type rapport velger man Ansatt eller Organisasjon i nedtrekksmenyen.

 

10. Neste to felter er Fra dato og Til dato. Her definerer man perioden man kjører rapporten for.

 

11. For å inkludere følgende to felter i rapporten, setter man hake på dem: Beregn med ferie og Beregn med permisjon.

 

12. Trykk på Utskrift til Excel for å kjøre rapporten.

 

Her er et eksempel på denne rapporten:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk