Følg

Fraværsoversikt

  1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging og klikk på undermenypunktet Fravær/Ferie.

    Der ligger det forskjellige typer fraværsoversikt og en av dem er Fraværsoversikt.

    Dette er en fane der du kan liste opp alt fravær og ferie samlet i en avdeling pr person og liste ut dette i PDF.

  2. Først velger du Avdeling og/eller Ansattgruppe. Her kan du som leder velge TOPP i feltet for avdeling for å få listet opp alle de ansatte du har ansvar for selv om de hører til forskjellige avdelinger.
    bilde2.png
  3. Da velger du tidsperiode man vil ha oversikt over. Først velger man År i nedtrekksmenyen. bilde3.png
  4. Så velger du den ønskede Måned for visning.
    bilde4.png
  5. Klikk Søk.

    Da får man opp en liste med alle ansatte man har tilgang på, med alt registrert fravær. Bruker man funksjonen Godkjenning av fravær, vil fraværet som ikke er behandlet vises skravert.

    frav_rsoversikt1.png
  6. Vil du se nærmere på hvilket fravær som er registrert, holder du musepekeren over koden. frav_rsoversikt2.png
  7. Vil du ha rapport på det, kan du skrive det ut i PDF.

    Eksempel på hvordan rapporten kan se ut:

    frvsovrskt_pdf.png

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.