Følg

Tilleggsverdi

Under fanen Personlig finner man underfanen Tilleggsverdi. Tilleggsverdier er et valgfritt register som kan brukes til en rekke forskjellige registreringer som man kan få ut rapport på i modul Oppfølging.

Eksempler på dette er arbeidstøy i gitte størrelser, firmabil, ansattgoder, utdelte rekvisitter og lignende. Verdiene legges opp av administrator under Innstillinger og blir tilgjengelig for leder i en nedtrekksmeny i fanen på den ansatte.

1. Søk frem den ansatte på Hjem-siden til modul Oppfølging og trykk hurtiglinken Ansatt. Hurtiglinkene varierer etter hvilke moduler man har.

2. Under fanen Personlig trykker man på underfanen Tilleggsverdi.

3. Man finner her en oversikt over innlagte tilleggsverdiene. Disse verdiene kan enten oppdateres eller slettes.

4. Trykk + for å legge til verdi.

5. Velg verdi fra listen og trykk Legg til.

6. Velg deretter eventuell opsjoner på verdien fyll ut eventuell kommentar og trykk Lagre.



For noen tilleggsverdier er det viktig å spesifisere når denne er tildelt og når denne skal leveres tilbake.

Hvilke tilleggsverdier som er tilgjengelig med forskjellige valg bestemmes av administrator.

 

7. Man kan eventuelt legge til en Kommentar.

 

8. Trykk på Lagre.

Excel rapport på registreringer finnes under Oppfølging, Hovedrapporter og Tilleggsverdier.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk