Følg

Tilleggsverdi

I fanen Personlig finner du underfanen Tilleggsverdi. Tilleggsverdier er et valgfritt register som kan brukes til en rekke forskjellige registreringer som man kan få ut rapport på i modul Oppfølging.

Eksempler på dette er arbeidstøy, firmabil, ansattgoder, utdelte rekvisitter og lignende. Verdiene legges opp av administrator under Innstillinger og blir tilgjengelig for leder i en nedtrekksmeny i fanen på den ansatte.

  1. Søk frem den ansatte på Hjem-siden til modul Oppfølging og klikk lenken Ansatt. Hvilke lenker som er tilgjengelige varierer etter hvilke moduler som er aktivert.
  2. I fanen Personlig klikker du på underfanen Tilleggsverdi.

    Her får du en oversikt over innlagte tilleggsverdiene. Disse verdiene kan enten oppdateres eller slettes.

  3. Klikk + for å legge til verdi.

    Velg verdi fra listen og klikk Legg til.

    Velg deretter verdien fyll ut eventuell kommentar og klikk Lagre.



    Merk! For noen tilleggsverdier er det viktig å spesifisere når denne er tildelt og når denne skal leveres tilbake.

  4. Klikk på Lagre.
  5. Excel rapport på registreringer finnes under Oppfølging, Hovedrapporter og Tilleggsverdier.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.