Følg

Hvorfor kommer feil med manglende telefonnummer ved innsending til NAV?

Hvorfor kommer feil med manglende telefonnummer ved innsending til NAV?

Feilmeldingen kommer i fra NAV.

Årsaken er at NAV krever telefonnummer til nærmeste leder når man sender inn en oppfølgingsplan på en sykemeldt.
Dette for at saksbehandlere i NAV ikke skal måtte kaste bort unødvendig mye tid på å få tak i lederen ved saksbehandling.

Feilen kommer fordi brukeren som sist la til en samtale i tiltaket med planen ikke hadde telefonnummer. Eller at brukeren som sendte inn oppfølgingsplanen manglet telefonnummer.

Brukeren kan legge til telefonnummer ved å gå på Min konto.

Er brukeren koblet til en bestemt ansatt henter vi også fra feltene Telefon jobb eller Mobiltelefon jobb. Koblingen kan administrator styre på brukeren i Brukeradmin.

Mangler det på ansattkortet kan nummeret også hentes om det er lagt til under Innstillinger, Firma og Struktur.

Eksempel på feilmelding:

Se også denne artikkelen for nærmere info om andre feilmeldinger(bak påloggingsmur).

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk