Følg

Medarbeidersamtale - Gjennomføring

Bakgrunn:
I systemet finnes det en egen modul for medarbeidersamtaler. Her kan leder legge inn samtaler og opprette aktivitet på disse. Man får full oversikt og rapporter over hvordan man ligger ann i forhold til gjennomføring som er planlagt gjennom året.

Man kan opprette en ny samtale ved å trykke på modulen Medarbeidersamtaler.




Som standard finnes det tre maler: «Ledere og funksjonærer», Ansatte og «Kun dato». Malen «Kun dato» benyttes når man bruker et eget dokument og vil ha logget at samtalen er gjennomført.

Mer om hvordan man oppretter en ny samtale og sender en innkalling til den ansatte finner man i Ansattregister seksjonen. Om man velger å sende innkalling til ansatt ved planlegging av møte, kan man lese mer om hvordan ical ser ut fra den ansattes perspektiv.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk