Følg

Rapport over gjennomførte samtaler

Under modulen Medarbeidersamtaler og menyen Rapporter finner man rapporten Samtaler.

Dette er en Excel rapport som kan tas ut på organisasjonen eller en enkelt avdeling i en gitt periode.

1. Først velger man avdeling.

avdeling_rapport_samtaler.png

2. Deretter velger man fra dato og til dato.

fra_og_til_dato_samtaler_rapport.png

3. Neste er samtale type. Her har man mulighet til å velge Utviklingssamtaler, Medarbeidersamtaler og Alle.

samtale_type.png

4. Etter dette velger man Ansattform.

ansattform_samtaler_rapport.png

5. Man har mulighet til å filtrere søket og inkludere ansatte med stillingsprosent over et bestemt tall. Her kan man feks. skrive 50 for å få med kun ansatte med stillingsprosent på over 50. Om det ikke settes noen verdi i dette feltet, blir alle ansatte med i rapporten, uansett stillingsprosent.

inkluder_stillingsprosent_over.png

6. Man kan også velge om rapporten skal sorteres på etternavn, ansattnummer, dato eller type. Velger man å sortere etter dato, vil rapporten sortere etter samtale gjennomføringsdato.

sorter_p__samtaler_rapport.png

7. Rekkefølge kan enten være stigende eller synkende.

8. Til slutt kan rapporten filtreres på ansatte som har gjennomført samtaler med valget Med samtaler, de som ikke har gjennomført samtaler med valget Uten samtaler eller alle med valget Sum.

inkluder_ansatte.png

 

Her er et eksempel på samtale rapport:

samtaler_rapport.png

OBS! Vær oppmerksom på at leder kun kan få opp rapport på samtaler leder selv har opprettet og har tilgang til.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk