Følg

Generere rapport om hvilke ansatte som har barn

Rapporten vil inkludere informasjon om den ansatte slik som ansattnummer, navn, avdeling og så videre, i tillegg til navn og alder på barn.

  1. Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging i hovedmenyen og klikk på Rapporter i menyen som vises.
  2. Siden for rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
  3. Klikk på fanen Hovedrapporter og underfanen Barn.
  4. Siden Barn åpner seg. Her velger du hvilke ansatte du vil lage denne rapporten på, ved å velge Avdeling. Du kan også ved å hake av alternativet .
    • Avdeling - velg avdeling ved å klikke på struktur-ikonet på feltet og velg avdelingen i vinduet som åpner seg, eller begynne å skrive inn navnet på avdelingen og velg fra listen som viser seg
    • Vis sluttede/pensjonister - hake av denne for å inkludere inaktive ansatte
  5. Klikk på knappen Skriv ut excel-rapport for å generere rapporten og .xsl-filen.

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.