Følg

Hovedrapporter -Tilleggsverdier

Tilleggsverdier

  1. Denne rapporten lister en Excelfil med tilleggsverdier på ansatte i en gitt avdeling. Man kan også inkludere inaktive ansatte i rapporten.



  2. Tilleggsverdier kan f.eks. være: værnesko av en viss størrelse, klær, datautstyr, Leasingavtaler med utløpsdato på firmabil, arbeidsavtaler osv.

  3. I øverste delen av rapporten får du en liste med ansatte og tilleggsverdier de har blitt tildelt. Under dette står det summert oversikt over tilleggsverdier som har blitt utlevert.
  • Eksempel på rapport:

Tips! Tilleggsverdier defineres under modulen Innstillinger, fanen Ansatte og underfanen Tilleggsverdi og brukes i ansattprofilen.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk