Følg

Oppfølgingsrapporter -Registreringer ansatte

Registreringer ansatte

Denne rapporten viser en logg over alt som har blitt endret i ansattprofilen etter at en ansatt har blitt registrert.

  1. Før man kjører rapporten, velger man hvilken periode rapporten skal gjelde i:



  2. Man velger også hvilken avdeling og hvilke ansattformer rapporten skal filtreres på. Det betyr at man filtrerer om man vil se statistikken på ansatte med en spesifikk ansattform og/eller på ansatte i en gitt avdeling.

  3. Man velger også hva rapporten skal sorteres på: registreringsdato, etternavn eller datoen ansatte begynte på jobb.



  4. Rapporten skrives ut i Excel.


Eksempel på en Registreringer ansatte rapport.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk