Følg

Registrere utdannelse på en ansatt i CV

Her registrerer du utdannelsen til den ansatte. Denne informasjonen benyttes i forbindelse med modul Omstilling eller til leders bruk i eksterne kompetanseprofiler for eksempel ved anbud.  Fanen Utdannelse brukes for å registrere den formelle utdannelse til en ansatte. Du legger inn utdannelsen i omvendt kronologisk rekkefølge(siste først). 

  1. Søk opp en ansatt i søkefeltet på hovedsiden og velg Kompetanse i menyen som dukker opp.
  2. Siden Kompetanse åpnes. Åpne fanen CV. Denne inneholder en rekke faner.
  3. Klikk på fanen Utdannelse for å åpne den. Her legger du inn hvilket år utdannelsen ble begynt (Påbegynt år) fullført (Fullført år) og ved hvilket universitet/høyskole/skole utdannelsen ble tatt (Skole/Universitet).

    Dersom utdannelsen har mer form av et kurs så legger du det inn feltet Kurs.

    For å spesifisere hvilket nivå utdannelsen er tatt, velger du alternativ i listefeltet Oppnådd grad.

    Ønsker du å legge til mer informasjon om utdannelsen, gjør du dette i feltet Beskrivelse.

  4. Klikk Lagre. For å legge til neste utdannelse repeterer du steg 3-4.
    All registrert utdannelse blir lagt til i listen du ser nederst på siden. 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.