Følg

Beskrivelse av hjemsiden til modulen Medarbeidersamtaler

I seksjonen Ny samtale kan du opprette en medarbeidersamtale.

I seksjonen Tidslinje ser du dagens dato og frist for gjennomføring av medarbeidersamtaler. Du kan sette opp frister for medarbeidersamtaler her, for eksempel årlig samtale. Dersom du ikke setter en spesifikk frist her, så er fristen utgangen av året, det vil si 31.12. Setter du frist her, så sier du samtidig at det skal avholdes flere samtaler i løpet av året. Dette er også knyttet til varsel ved utløp av frist for gjennomføring, som sendes 30 dager før utløp. 

I seksjonen Statistikk - Medarbeidersamtaler kan du søke og se statistikk for en periode, avdeling, ansattype, stillingsprosent og så videre. Du vil få en oppsummering som viser antall ansatte som har fullført-, planlagt- eller som mangler medarbeidersamtale. Denne informasjon er også presentert grafisk. 

I seksjonen Mine samtaler ser du hvilke samtaler du har gjennomført, alle samtaler med ansatte for avdeling(er) du er leder for, men hvor du selv ikke gjennomførte samtalen. Videre kan du raskt sjekke hvilke samtaler der det ikke ble registrert en aktivitet.

I seksjonen Mine aktiviteter finner du en liste over aktiviteter. Her kan du filtrere søket til å inkludere aktiviteter hvor du er ansvarlig for gjennomføringen. Du får informasjon om aktiviteter som er under arbeid, som ikke har blitt gjennomført innen den gitte tidsfristen og aktiviteter som er avsluttet. Du kan avslutte aktiviteter og også åpne aktiviteter med status avsluttet. 

Merk! Velger du å endre status fra avsluttet til åpent, vil eventuell kommentar du la inn når du avsluttet aktiviteten slettes. 

Relaterte oppgaver

Kalle inn ansatt til samtale

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.