Følg

Hjemside i modul Medarbeidersamtaler

Hjemside i Medarbeidersamtaler modulen består av flere seksjoner hvor man kan få oversikt over gjennomførte og opprettete samtaler samt mulighet til å opprette en samtale med en ansatt. På toppen av siden kan man kalle inn ansatt til samtale og planlegge møtet. Man kan også gjøre dette direkte i den ansattes profil i undermenyen medarbeidersamtaler.

Ved siden av seksjonen for innkalling til samtale finner man tidslinje-seksjonen med datoer på samtaler. Tidslinje viser dagens dato og frist for gjennomføring av medarbeidersamtaler.

Under disse seksjonene finner man status på ansatte som viser hvor mange ansatte har hatt en samtale, antall opprettete samtaler og ansatte uten gjennomført samtale. 

ansatt_status.png

 

På hjemsiden i Medarbeidersamtaler modulen finner man også statistikk årlig medarbeidersamtale som hentes fra statistikk-dashbordet.

statistikk__rlig.png

Under disse seksjonene finner man Tilgjengelige dokumentmaler. Ved å trykke på +, får man opp en liste over tilgjengelige maler som ledere kan benytte for samtalen.

tilgjengelige_dokumentmaler.png

Under dette finner man lister over gjennomførte eller opprettete samtaler og registrerte aktiviteter. Man får da opp tre undermenyer: mine samtaler, alle samtaler og samtaler uten aktivitet.

 

mine_samtaler.png

Man kan også filtrere søket ved å velge dato fra og dato til, samt filtrere samtaler på kun en ansatt ved å begynne å skrive den ansattes navn i tilsvarende feltet.

1.

s_k_samtaler.png

2.

mine_samtaler_filter.png

 

Under listen over samtaler, finner man en liste over aktiviteter. Her finnes det også tre undermenyer: under arbeid, overskredet frist og avsluttet.

mine_aktiviteter.png

Her har man også mulighet til å filtrere søket på samme måte som i samtale listen, samt filtrere søket til å inkludere aktiviteter hvor kun den påloggete brukeren er ansvarlig for gjennomføring.

1.

s_k_aktiviteter.png

2.

mine_aktiviteter_filter.png

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk