Følg

Opprettelse av aktivitet (ansatt)

I ansattportal har ansatte mulighet til å opprette aktiviteter etter medarbeidersamtale. Samtalen kan være åpen, godkjent av kun leder eller godkjent av begge parter.

1. Først åpner man samtalen hvor aktiviteten skal opprettes ved å trykke på høyrepil-tasten.

samtale.png

2. Deretter utvider man aktivitet-raden.

aktivitet.png

3. Man trykker på Legg til aktivitet for å begynne med utfylling av aktivitetsskjemaet.

legg_til_aktivitet.png

4. Da åpnes det skjema man skal fylle ut.

opprett_aktivitet.png

Merk at når ansatte oppretter en aktivitet, er det ikke mulig å endre ansvarlig person for gjennomføring. For ansatt er det kun mulig å sette seg selv som ansvarlig for gjennomføring og derfor er dette feltet kun lesbart.

5. Man skriver inn tittel på aktivitet.

tittel_tiltak.png

6. Man kan velge type aktivitet fra nedtrekksmenyen.

type_aktivitet.png

7. Deretter velger man dato for opprettet aktivitet og setter tidsfrist for gjennomføring av aktiviteten.

dato_og_tidsfrist.png

8. Til slutt trykker man på Opprett aktivitet.

opprett_aktivitet_mobil.png

9. Leder kan se at det er opprettet en aktivitet i medarbeidersamtaler listen ved å utvide raden.

aktivitet_opprettet_av_ansatt.png

Leder har mulighet til å åpne og redigere aktiviteter opprettet av ansatt samt slette dem.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.