Følg

Hvordan legge til en tilleggsverdi

I ansattportalen til modul Oppfølging kan du registrere dine uttak av tilleggsverdier inn i oppfølgingsverktøyet. Dette kan for eksempel være størrelse på arbeidstøy, firmabil, nøkler, osv.

 

1. Gå til Tilleggsverdier i hovedmenyen.

 

2. Da velger man tilleggsverdien i nedtrekksmenyen.

 

3. Etter at man har valgt ut tilleggsverdien, trykker man på knappen Legg til.

 

4. Avhengig av det man velger, fyller man ut relevante verdier.

 

5. Man skriver inn Dato fra og Dato til.

 

6. Man kan legge til Kommentar dersom relevant.

 

7. Trykk Lagre knappen.

 

Da blir innlegget registrert og synlig på hovedsiden av Tilleggsverdi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk