Bedriften abonnerer på modulen Avvik.
Når du registrerer avvik kan du videre administrere disse i form av redigering, sletting, og så videre.
Du kan velge å filtrere dem etter Saksbehandlere eller Mine avvik. I Skadebehandlere vil du se alle saker som er registrert i firmaet. I Mine avvik vil du se de avvikene du selv har registrert. Du kan videre filtrere sakene etter status Åpent, Under arbeid, Avventer informasjon, Fullført, Avsluttet eller Avvist.
- Klikk på menypunktet Avvikshåndtering i hovedmenyen eller hold pekeren over menypunktet og klikk på undermenypunktet Hjem.
- Siden inneholder seksjonen Avviksliste. Det er to hovedfaner Saksbehandlere og Mine. Kun de som er satt opp som saksbehandlere i systemet, vil se saker i fanen Saksbehandlere. De to fanene inneholder flere underfaner (likt i begge hovedfanene).
- Registrert - her får du oversikt over alle registrerte avvik. Du kan administrere et avvik fra listen. Du kan velge å redigere registrert avvik ved å trykke på blyant-knappen, generere en PDF-fil, legge til tiltak på saken eller slette saken.
- Under behandling - her får du oversikt over de sakene hvor status har blitt satt til at behandlingsprosessen har startet
- Avventer informasjon - her får du oversikt over saker hvor det er blitt bedt om mer informasjon rundt hendelsen, men som enda ikke er mottatt
- Ferdige - her ser du saker som er ferdig behandlet, det vil si at all informasjon og nødvendige tiltak er registrert på saken. En sak kan bestå av flere tiltak, både strakstiltak og langsiktige tiltak
- Avsluttet - her ser du alle saker som er avsluttet. En sak bør først få status avsluttet når alle tiltakene i saken er gjennomført
- Avvist - her får du oversikt over de sakene som ble avvist og ikke videre behandlet
Du kan velge å generere en PDF-fil, redigere, legge til tiltak og slette saken.
Kommentarer
1 kommentar
Hva er forskjellen på statusene Ferdige og Avsluttet?
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.