Brukertilganger rapport kjøres av brukere som har admin tilgang, altså superbrukere. Denne rapporten brukes for å få oversikt over alle tilganger brukere har per avdeling. Man kan også inkludere inaktive brukere i denne rapporten. Man får opp detaljer som hvilke avdelinger og underavdelinger brukere har tilgang til, info om det er lesetilgang eller redigering, hvilke roller ansatte har og om de mottar varslinger og hvilke typer varslinger ansatte abonnerer på.
1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging.
2. Velg Rapporter i menyen som dukker opp.
3. Trykk på fanen Admin.
4. Klikk deretter på underfanen Brukertilganger.
5. Først velger man Avdeling.
6. Man setter hake på dersom man ville ha med i rapporten Inkluder inaktive brukere og avdelinger.
7. Trykk på knappen Skriv til XLS for å kjøre rapporten.
Her er et eksempel på denne rapporten:
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.