Sluttårsaker rapport kjøres av brukere som har admin tilgang, altså superbrukere. Denne rapporten brukes for å få oversikt over årsakene ansatte hadde for å slutte. Rapporten kjøres per avdeling og etter ansattform og stillingsbetegnelse.
1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging.
2. Velg Rapporter i menyen som dukker opp.
3. Trykk på fanen Admin.
4. Klikk deretter på underfanen Sluttårsaker.
5. Først velger man Avdeling.
6. Ansattform inneholder informasjon som Fast, Vikar og lignende. Man kan inkludere en eller flere i rapporten.
7. Man kan også ha med i rapporten en eller flere valg under Stillingsbetegnelse. For fullstendig rapport er det best å bruke alle ved å trykke på Velg alle.
8. Trykk på knappen Skriv til XLS for å kjøre rapporten.
Her er et eksempel på denne rapporten:
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.