Følg

Admin - Tilgjengelige ansatte

Tilgjengelige ansatte rapport kjøres av brukere med admin tilgang, altså superbrukere. Denne rapporten brukes for å få oversikt over alle tilgjengelige ansatte per bruker. Man kan også inkludere inaktive ansatte i rapporten.

 

1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging.

 

2. Velg Rapporter i menyen som dukker opp.

 

3. Trykk på fanen Admin.

 

4. Klikk deretter på underfanen Tilgjengelige ansatte.

 

5. Først velger man Bruker med lederrolle som har tilgjengelige ansatte under seg.

 

6. Man setter hake på dersom man ville ha med i rapporten Inkluder inaktive ansatte.

 

7. Man kan kjøre rapporten i Excel eller Pdf ved å trykke på den ønskede knappen.

 

Her er eksemplene på begge rapporter:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.