Følg

Ansatte - Bonuspoeng

Her registrerer du Bonuspoeng på flere ansatte samtidig. Som eksempler på bonuspoeng bruker vi her Ekstra weekend på firmahytte og Forbedringsforslag med følger. Typene legges inn av administrator under Innstillinger. Leder kan også legge til dette på den enkelte direkte i profilen.

Her er et eksempel på bruk av bonuspoeng:

  • Denne kategorien brukes der de ansatte får tildelt ekstra weekend på firmahytta. Medfører 5 poeng trekk.
  • Denne brukes i de tilfellene et forbedringsforslag faktisk har ført til endring i driften som er av vesentlig betydning for HMS eller for resultater. Medfører 5 poeng i tillegg.
  1. Hold markøren over modul Oppfølging og klikk på menypunktet Ansatt.
  2. Klikk på underfanen Bonuspoeng.
  3. Du kan legge til bonuspoeng på flere ansatte samtidig. Først velger du avdeling med ansattvisning. Bare begynn å skrive i tilsvarende feltet og trykk på knappen Vis.
  4. Marker de ansatte, i listen til høyre som skal få bonuspoeng, ved å sette hake på og klikk på Legg til.
  5. For å fjerne ansatte med bonuspoeng, marker de ansatte på venstre siden og klikk på Fjern.
  6. Etter at du har valgt de ansatte for bonuspoeng, legger du inn Dato.
  7. Kategori velger du fra nedtrekksmenyen. Kategoriene lages av Superbruker eller Admin under Innstillinger.
  8. Skriv inn Antall bonuspoeng.
     
  9. Du velger Poengtype i nedtrekksmenyen.
  10. Det kan også legges inn eventuell Kommentar.
  11. Klikk på Lagre.

    En beskjed vises og informerer om at Bonuspoeng ble registrert.

  12. Dette kan man så få ut rapport på under menyen Rapporter i modulen Oppfølging.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.