I denne rapporten får du informasjon om medarbeidersamtaler i hele organisasjonen, eller en enkelt avdeling, i en gitt periode.
Leder vil kun få rapport på samtaler med ansatte de selv har opprettet og har tilgang til.
- Hold musepekeren over menyikonet Medarbeidersamtaler og klikk på Rapporter i menyen som vises. Du kan også holde musepekeren over menyikonet Oppfølging og velge Rapporter fra menyen som vises.
- Siden Rapporter åpner seg hvor fanen Medarbeidersamtaler og underfanen Samtaler er åpnet.
- Avdeling - velg avdeling ved å begynne å skrive navnet på avdelingen, fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
- Fra dato - velg fra dato
- Til dato - velg til dato
- Samtaletype - velg hvilke type samtaler du ønsker å inkludere i rapporten Utviklingssamtaler, Medarbeidersamtaler eller Alle
- Ansattform - velg hvilke type ansatte som skal inkluderes
- Inkluder stillingsprosent over - kun inkludere ansatte med en stillingsprosent over spesifisert prosent. Her kan du for eksempel skrive 50 for å få med kun ansatte med stillingsprosent på over 50. Om det ikke settes noen verdi i dette feltet, blir alle ansatte med i rapporten, uansett stillingsprosent
- Sortere på - Etternavn, Ansattnummer, Dato eller Type. Velger du å sortere etter dato, vil rapporten sortere etter gjennomføringsdatoen på samtalen.
- Rekkefølge - stigende eller synkende
- Inkluder ansatte - velge om rapporten skal inkludere ansatte
- Med samtaler - vise kun ansatte med gjennomførte samtaler
- Uten samtaler - vise kun ansatte hvor samtale ikke er planlagt
- Sum - vise ansatte med gjennomførte samtaler og planlagte samtaler
- Klikk på Utskrift til Excel for å generer rapporten.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.