Følg

Aktiviteter registrert i samtaler

I ansattportal/mobilportal finner man undermenyen Aktivitet fra medarbeidersamtaler hvor du kan se alle aktiviteter som er opprettet i samtaler. 

  1. Trykk på Medarbeidersamtaler i hovedmenyen.
  2. Du ser en ny meny. Trykk på Aktivitet. En liste over registrerte aktiviteter som du skal gjennomføre. Du kan filtrere på åpne og lukkede aktiviteter og etter dato - eldste først eller nyeste først. 
    IMG_MOB_MAS_ListeAktiviteter.PNG
  3. For å få mer detaljer om aktiviteten, slik som samtalen den er knyttet til, tidsfrist, hvem som opprettet aktiviteten, hvem som er ansvarlig for gjennomføringen, klikker du på aktiviteten. Du har ikke mulighet til å redigere aktiviteter som er opprettet av leder, men kun avslutte den så fremt du er er ansvarlig for gjennomføringen.
    aktivitet_detaljer.png
  4. Når du har utført aktiviteten må du markere dette ved å klikke Lukk aktiviteten.
  5. Du ser et pop-up vindu som ber deg bekrefte handlingen. Her kan du skrive en kommentar, men det er ikke obligatorisk.
    IMG_MOB_MAS_Aktivitet_LukkAktivitet.PNG
  6. Trykk på knappen Lukk aktiviteten. Du ser en melding om at status på aktiviteten er endret.
  7. Klikk Lukk for å lukke meldingen. Status på aktiviteten er nå Avsluttet. Både din Leder og du, vil motta en e-post som varsler om at aktivitet er avsluttet. Varslingen inneholder en lenke til aktiviteten. Leder får også varsel i sin Innboks. Om du avsluttet aktiviteten ved en feil, eller ønsker å åpne aktiviteten på nytt, trykker du på knappen Åpne aktivitet.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.