Følg

Legge til kommentar på godkjent samtale (ansatt)

Etter at begge parter har godkjent en medarbeidersamtale, for den ansatte er det kun mulig å legge til en kommentar siden samtalen er låst for redigering. 

OBS! Det er også mulig for den ansatte å legge til kommentar på samtale som lederen har sendt til godkjenning. Om leder har notert noe i skjemaet som ansatt ikke er enig med, kan den ansatte skrive en kommentar før han/hun godkjenner samtalen.

legg_til_kommentar.png

 

1. Man trykker på Legg til kommentar

 

legg_til_kommentar.png

 

2. Man skriver inn kommentar på samtale og trykker på Legg til kommentar.

 

kommentar.png

 

3. Da får man en melding om at kommentaren er lagret.

kommentar_lagrede.png

4. Ved å trykke på Lukk knappen, blir man tatt tilbake til referatet og ved å utvide Kommentar raden, kan man se kommentarer.

kommentarer.png

 

5. Kommentaren blir også synlig for leder i lederportalen.

 status_samtale.png

 

6. Om den ansatte har lagt inn kommentar på samtale, får leder en varsling om dette med en direkte lenke til selve samtalen.

kommentar_innboks.png

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk