Følg

Legge til kommentar på godkjent samtale (ansatt)

Etter at begge parter har godkjent en medarbeidersamtale, for den ansatte er det kun mulig å legge til en kommentar siden samtalen er låst for redigering. 

Merk! Det er også mulig for den ansatte å legge til kommentar på samtale som lederen har sendt til godkjenning. Om leder har notert noe i skjemaet som den ansatte ikke er enig i, kan den ansatte skrive en kommentar før han/hun godkjenner samtalen.

legg_til_kommentar.png

 

  1. Klikk på pilen på menypunktet Kommentar, legger inn en kommentar og klikker på Legg til kommentar. En melding vises som bekrefter at kommentaren ble lagret.
    kommentar_lagrede.png
  2. Ved å klikke på Lukk knappen, blir du tatt tilbake til referatet og ved å utvide Kommentar, ser du alle kommentarer som er lagt til.
    kommentarer.png

    Kommentaren blir også synlig for leder i lederportalen.

    status_samtale.png

    Hvis den ansatte har lagt inn kommentar på samtale, får du som leder en varsling om dette med en direkte lenke til selve samtalen.

    kommentar_innboks.png
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.