Følg

Kostnader

Du kan føre kostnader i forbindelse med dette på den enkelte ansatte, slik at du kan avstemme dette mot budsjett.

  1. Hold musepekeren over menyikonet Omstilling i hovedmenyen og klikk på menypunktet Ansatte i undermenyen som vises. Velg gruppe og klikk deretter på den ansatte. Søk frem den ansatt i søkefeltet for ansatte og klikk på lenken Omstilling. 
    s_k_ansatt_omstilling.JPG
  2. Du kommer til fanen Omstilling i ansattprofilen. Klikk på fanen Kostnader.
    Etter at du har registrert en sak som inneholder kostnader på den ansatte, kan du få oversikt over kostnader forbundet med omstillingen. Du kan også legge inn kostnader manuelt for bedre oversikt.
  3. For å legge til en kostnad klikker du på knappen Kostnad.
  4. Fyll inn informasjon og klikk på Lagre.
    Kostnaden blir lagret og lagt til tidligere beregnet kostnad for et helt beløp nederst. Du kan videre redigere eller fjerne kostnader.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.