I modul Oppfølging kan man opprette tiltak på de ansatte ved sykefravær.
Her ser du en oversikt over oppfølginger som gjelder registrerte tiltak på en ansatt. Du kan også legge til flere saker og administrere dem herfra.
- Søk opp den ansatte i søkefeltet og klikk på menypunktet Sykefravær.
- Fanen Oppfølginger åpner seg.
- Klikk på knappen Oversiktstall medarbeider, for å se detaljert informasjon om fravær, ferie og så videre.
- For å legge til en sak, klikk på knappen Ny sak. Her fyller legger du inn relevant informasjon for registrering.
- Alle registrerte saker blir listet opp. Her kan du velge Videre oppfølging, laste ned PDF, Slette saken eller Sende oppfølgingsplan.
- klikker du på knappen Send oppfølgingsplan, vises et dialog hvor du velger hvor skjema skal sendes. Klikk på knappen Send.
- Klikker du på knappen Videre oppfølging åpner fanen Prosess seg.
For mer detaljert oppfølging, se her.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.