Følg

Skjemaer

I modul Oppfølging er det støtte for enkelte skjemaer som da vil automatisk utfylles ut ifra avdelingen og profilen til den ansatte.

Man kan bruke skjemaer for å lage forskjellige søknader og andre typer krav som kan sendes til NAV.

 

1. Søk opp den ansatte i søkefeltet og trykk på Tiltak.

 

2. Man havner da til fanen Tiltak. Trykk på underfanen Skjemaer.

 

3. Man velger først Type skjema i nedtrekksmenyen.

 

4. Da trykker man på knappen Legg til skjema.

 

5. Avhengig av type skjemaet man velger, fyller man ut tilsvarende informasjon. Her finner man en del av skjemaet som skal utfylles. Trykk på Lagre knappen når du er ferdig med utfylling av skjemaet.

 

6. Da blir alle skjemaer listet opp nederst på siden. Man kan videre administrere skjemaer ved å redigere, slette eller skrive ut i PDF. Man har også snarveien til NAV forside. Det er osgå mulig å skrive inn personnummer direkte herifra.

 

Her er et eksempel på PDF utskrift av skjemaet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk