Følg

Admin - Brukertilganger

Rapporten Brukertilganger lister detaljert informasjon om brukere:

  • Brukernavn
  • Ansattnavn dersom brukeren har en ansatt tilkoblet seg.
  • E-post adressen som står registrert på brukeren (ikke i ansattprofilen)
  • Ansattnummer
  • Avdelingen og underavdelingen brukerens ansatt hører til
  • Avdelinger og underavdelinger brukere har tilgang til
  • Rolle hver av de brukerne har
  • Har brukeren kun lesetilgang
  • Har brukeren aktiv mottak av varslinger
  • Hvilke varslinger som brukeren mottar (Standard varslinger og varsling til leders leder)

1. Hold musepekeren over modulen Oppfølging og velg Rapporter.

2. Velg Admin og deretter Brukertilganger.

3. Her velger man avdelingen man vil liste brukerinformasjon på.

4. Man kan også velge om rapporten skal inkludere inaktive brukere.

5. Rapporten skrives ut i XLS-fil.

Eksempel på en rapport:

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk