Du kan bruke filtre for å få oversikt over gjennomførte samtaler eller aktiviteter som ble opprettet i en viss periode, eller på en enkelte ansatte.
- Klikk på Medarbeidersamtaler i hovedmenyen.
- Klikk på Søk knappen i Mine samtaler.
Du kan skrive inn Dato fra og Dato til for å filtrere på tidsperiode, eller skrive inn navnet på den ansatte. Det er nok å begynne å skrive bokstav for å få opp forslag.
- Klikk på Filtrer for å utføre søket.
Da blir denne personen listet opp og du kan administrere samtalen ved å velge å se den, skrive ut samtalen i Word, slette eller legge til aktivitet. Hvis det ikke er registrert aktivitet vil Utvid-ikonet (pilen) ikke være aktivert og være grå, er det registrert aktivitet er det aktivert og pilen er svart. Om samtalen ikke er gjennomført, har du også mulighet til å sende invitasjon til den ansatte på nytt.
- Klikk på Tilbakestill for å starte nytt søk.
Du kan filtrere aktiviteter på samme måte. Forskjellen er at du i tillegg har mulighet til å filtrere på aktiviteter du selv er ansvarlig for.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.