Følg

Forskjell mellom samtaler av typen "Kun dato" og fulle samtaler

Man kan benytte flere maler når det kommer til samtaler.

I hovedsak er det 2 hovedmaler.

Den ene er kalt "Kun dato" og brukes i de tilfeller der man kun trenger å logge at en samtale er gjennomført. Her kan man også velge å aktivere opplasting av vedlegg. F.eks. om man benytter sin egen wordmal som man kan ha lastet opp under Fellesdokumenter og gjort tilgjengelig på en mal.

Den andre er maler der man har tilpasset innholdet til å fylles ut. Fordelen med dette er at man kan fylle ut innholdet direkte på nett. Og at man kan knytte aktivitet direkte til spesifikke punkter i samtalen. F.eks. at aktivitet av typen "Ekstern opplæring" med frist knyttes til et spesifikt punkt i medarbeidersamtalen.

Vi har opprettet noen slike eksempelmaler. Men det anbefales at man går over disse og tilpasser til eget bruk før man starter å legge til samtaler.

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk