Følg

Rutine for innsending til support

For at vi skal ivareta din henvendelse best mulig må alle supportsaker sendes til support@4humanhrm.no.

Du vil da få en billett som følger henvendelsen til løsning og et arkiv over dine saker.
I tillegg får du tilgang til vår artikkeldatabase.

For at vi skal få besvart og løst din henvendelse så snart som mulig må følgende informasjon inkluderes:

  1. Hvilken kunde gjelder dette?
  2. Hvilket ansattnummer eller navn gjelder det?
  3. Feilmelding med skjermbilde.
    Skjermbilde lages ved å bruke Utklippsverktøy i Windows eller trykke PrintScreen.
  4. Hvilken URL\adresse i nettleser oppsto problemet på.
    Kopier den og legg med i saken:
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Artikkelen er stengt for kommentarer.
Levert av Zendesk