Hvordan håndteres utviklingsønsker?
Vi som leverandør får stadig inn en mengde ønsker om ny eller forbedret funksjonalitet.
Vi leverer stadig ny funksjonalitet på eget initiativ.
Du som kunde har allikevel full mulighet til å komme med forbedringsforslag som vi prioriterer etter vår interne produktkrav.
Prosedyren for dette følger under.
- Ønsker sendes til Kundesenter og kunden får et saksnummer.
Det er viktig i et slikt ønske å rapportere følgende:
-Plattform: V4/V8/TQM/Annet
-Modul: HR/Kompetanse/etc.
-Ønsket funksjonalitet for hvem: hr/leder/ansatt
-Gjerne skjermbilder og url til spesifikt sted
Alle ønsker tas i mot med takk! - Kundesenteret går i dialog med Produktavdelingen som deretter foretar en vurdering av hvorvidt dette er en generell funksjon som 4Human ønsker å ha i systemet.
- Kundesenteret lukker saken når innspillet er registrert til Produkt og gir midlertidig svar dersom produkt har dette.
- Dersom ønsket på et senere tidspunkt blir etterkommet kan kunder få tilbakemelding på 2 måter i kundesenteret. Det ene er via versjonsoppdateringer som man kan abbonere på. Det andre er om kundesenteret ved en oppdatering gir enkeltkunder beskjed basert på innmeldte saker.
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.