Følg

Oppfølgingsrapporter - Basispunkter

Denne rapporten gir deg oversikt over oppfølging på alle basispunkter enten på nyansatte eller på de som har sluttet i en gitt avdeling.

  1. Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging og klikk på Rapporter i menyen som vises.
  2. Siden Rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
  3. Klikk på fanen Oppfølgingsrapporter og underfanen Basispunkter.
    • Avdeling - velg avdeling ved å begynne å skrive navnet på avdelingen, fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
    • Rapporttype - velg om rapporten skal vise informasjon på nyansatte eller de som skal slutte/har sluttet
    • Vis inaktive ansatte - klikk på dette alternativet for å hake av hvis du vil inkludere ansatte som er inaktive
  4. Klikk på Skriv ut Excel-rapport for å generer rapporten til .xsl-fil eller Last ned PDF for å generere rapporten til .pdf-fil.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.