Denne rapporten gir deg oversikt over oppfølging på alle basispunkter enten på nyansatte eller på de som har sluttet i en gitt avdeling.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden Rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Oppfølgingsrapporter og underfanen Basispunkter.
- Avdeling - velg avdeling ved å begynne å skrive navnet på avdelingen, fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
- Rapporttype - velg om rapporten skal vise informasjon på nyansatte eller de som skal slutte/har sluttet
- Vis inaktive ansatte - klikk på dette alternativet for å hake av hvis du vil inkludere ansatte som er inaktive
- Klikk på Skriv ut Excel-rapport for å generer rapporten til .xsl-fil eller Last ned PDF for å generere rapporten til .pdf-fil.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.