Følg

Oppfølgingsrapporter -Oppfølginger

Oppfølginger

I denne rapporten får man en oversikt over oppfølgingssaker i en viss avdeling i en gitt periode. Bl.a. kan man få opp hvem som har fulgt opp den ansatte, statuser i sakene osv.

 

1. Rapporten inneholder noen påkrevde felt og de står i røde bokstaver. De er brukt som hoved mønstre på hva rapporten skal vise.
I tilleg til feltene Avdeling og Fra dato/Til dato, som man må fylle ut, er det nødvendig å velge rekkefølgen på sakene, hvordan sakene skal sorteres og hvilke ansattformer rapporten skal omfatte:









2. Resten av opsjoner spresifiserer nærmere informasjon man er ute etter. Man kan velge en spesifikk Situasjon i oppfølgingen:



3. Man kan velge å få ut saker med en spesifikk Status, f.eks. Graviditet:



4. Og man kan velge om man vil få ut arbeidsrelaterte saker:



5. Det kan også filtreres ifm. bistand som ble etterspurt fra NAV eller andre.



6. Til slutt er det også mulig å filtrere saker som ble gjennomført via telefon:




Eksempel på en Oppfølginger rapport med status Avslittet/løst.

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk