I denne rapporten får du en oversikt over oppfølgingssaker i en viss avdeling i en gitt periode. Du kan blant annet velge at rapporten kan inneholde informasjon om hvem som har fulgt opp den ansatte, status i sakene, om fraværet er arbeidsrelatert og så videre.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden Rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Oppfølgingsrapporter og underfanen Oppfølginger. Her velger du hvilken informasjon som skal inkluderes i rapporten ved å benytte feltene.
- Avdeling - velg avdeling ved å begynne å skrive navnet på avdelingen, fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
- Fra dato - velg fra dato
- Til dato - velg til dato
- Sorter på - velg hvordan sakene skal sorteres (for eksempel Etternavn)
- Rekkefølge - velg om sakene med nyeste dato og bakover skal vises først eller omvendt
- Ansattform - velg hvilke ansatte som skal inkluderes i rapporten basert på type ansettelse
- Situasjon - velg om saker med én bestemt situasjon skal inkluderes, eller alle uansett sakens situasjon
- Status - velge om bare saker med en bestemt status skal inkluderes. Hvis du ikke velger status vil alle saker vises uavhengig av deres status
- Arbeidsrelatert fravær - velg om saker grunnet arbeidssituasjon skal inkluderes, eller bare saker hvor fravær ikke skyldes arbeidssituasjon
- Behov for bistand fra NAV - hake av ett eller flere alternativer for at saker med denne informasjonen skal inkluderes i rapporten
- Behov for bistand fra andre - hake av ett eller flere alternativer for at saker med denne informasjonen skal inkluderes i rapporten
- Samtale over telefon - hake av denne for å inkludere saker hvor det er registrert at de ble gjennomført via telefon
- Klikk på Skriv ut Excel-rapport for å generer rapporten.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.