Følg

Oppfølgingsrapporter - Endringer i ansattprofilen

Denne rapporten viser informasjon om endringer i ansattprofilen etter at en ansatt har blitt registrert.

  1. Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging og klikk på Rapporter i menyen som vises.
  2. Siden Rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
  3. Klikk på fanen Oppfølgingsrapporter og underfanen Registreringer ansatte.
    • Fra dato - registrerte endringer fra denne datoen skal inkluderes 
    • Til dato - samt alle endringer registrert frem til denne datoen
    • Avdeling - velg at ansatte i hele organisasjonen eller en avdeling skal inkluderes. Begynne å skrive navnet på avdelingen og fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
    • Ansattform - velg hvilke type ansettelsesform ansatte skal ha får å inkludere dem i rapporten
    • Sorter på - velg om ansatte skal sorteres på etternavn, registreringsdato (når endringer ble registrert) eller ansettelsesdato.
  4. Klikk på Skriv ut Excel-rapport for å generer rapporten og .xsl-fil.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.