Denne rapporten viser informasjon om endringer i ansattprofilen etter at en ansatt har blitt registrert.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden Rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Oppfølgingsrapporter og underfanen Registreringer ansatte.
- Fra dato - registrerte endringer fra denne datoen skal inkluderes
- Til dato - samt alle endringer registrert frem til denne datoen
- Avdeling - velg at ansatte i hele organisasjonen eller en avdeling skal inkluderes. Begynne å skrive navnet på avdelingen og fra listen som vises klikker du på avdelingen. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
- Ansattform - velg hvilke type ansettelsesform ansatte skal ha får å inkludere dem i rapporten
- Sorter på - velg om ansatte skal sorteres på etternavn, registreringsdato (når endringer ble registrert) eller ansettelsesdato.
- Klikk på Skriv ut Excel-rapport for å generer rapporten og .xsl-fil.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.