Følg

Registrere kurs på en ansatt i CV

Her kan du legge til kurs på en ansatt. Typisk fyller man ut relevante historiske kurs den ansatte har hatt. Man registrerer det siste kurset først, lagrer info og fyller ut skjema på nytt for neste kurs. Man kan legge inn så mange kurs man har gjennomført. 

På siden Kurs får du en oversikt over eventuelle prosesser registrert på den ansatte og en liste over kurs som ble lagt til på den ansatte fra modulen Kompetanse->Kurs.

  1. Søk opp den ansatte i søkefeltet og klikk på lenken Kompetanse i menyen som vises.
  2. Siden Kompetanse åpner seg. Åpne fanen CV.  Denne siden inneholder en rekke faner.
  3. Åpne fanen Kurs. Legg inn informasjon om når kurset ble tatt i feltet Årstall for gjennomført kurs. Navnet på kurset skriver du inn i feltet Navn på kurset. Du kan også legge inn navnet på hvem som holdt kurset, samt informasjon om kurset.
  4. Klikk Lagre. Alle registrerte kurs på den ansatte blir lagt til i listen.
    For å fortsette med registreringen av CV klikker du på knappen Fortsett med CV, går man videre med CV registrering.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
1 av 1 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.