Følg

Registrere hvilke språk den ansatte behersker i CV

Her registrerer du språk den ansatte behersker og nivå på muntlige- og skriftlige ferdigheter. 

  1. Søk opp den ansatte i søkefeltet og klikk på lenken Kompetanse i menyen som vises.
  2. Siden Kompetanse åpnes. Åpne fanen CV. Her ser du en rekke faner, klikk på fanen Språk. Her velger du språk, eventuelt skriver inn språk (hvis det ikke finnes i listen), og velger nivå både muntlig og skriftlig.
  3. Klikk knappen Lagre. Alle språk registrert på den ansatte vises i liste.
  4. For å fortsette med registreringen av CV'en klikker du knappen Fortsett med CV som tar deg videre til neste informasjonskategori. Eller du kan selv velge hvilken informasjon du ønsker å registrere ved å klikke på respektive fane.
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.