I denne rapporten får du raskt oversikt over hvilke ansatte som enten har fullført kurs, som mangler pålagte kurs eller som har kurs som utgår i perioden rapporten tas ut for.
- Hold musepekeren over menyikonet Kompetanse i hovedmenyen og klikk på Rapporter i undermenyen som vises.
- Du blir tatt til siden for rapporter. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Kompetanse og underfanen Kurs.
- Avdeling (Obligatorisk) - begynne å skrive navnet på avdelingen og fra listen som vises klikker du på avdelingen for å velge den. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
- Fra dato - datoen perioden starter
- Til dato - datoen perioden slutter
- Vis kurs
- Aktiv i valgt periode - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som er gyldige i hele perioden
- Fullført i valgt periode - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som er gjennomført i løpet av perioden
- Utgår - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som utgår i løpet av perioden
- Gruppe (Obligatorisk) - velg kursgruppe
- Kurs - en liste med kurs knyttet til den valgte kursgruppen vises
- Status
- Fullført - velg denne for å kun inkludere kurs som er fullført
- Ikke fullført - velg denne for å kun inkludere kurs som ikke er fullført
- Vis inaktive ansatte - hake av denne for at rapporten også inkluderer inaktive ansatte
- Sorter på
- Klikk på Utskrift til Excel (kursliste) for å kjøre rapporten basert på kursliste eller Klikk på Utskrift til Excel (kursdato) for å kjøre rapport basert på kursdatoer. Denne viser kun kurs hvor fullført dato er spesifisert.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.