Følg

Kurs

I denne rapporten får du raskt oversikt over hvilke ansatte som enten har fullført kurs, som mangler pålagte kurs eller som har kurs som utgår i perioden rapporten tas ut for.

  1. Hold musepekeren over menyikonet Kompetanse i hovedmenyen og klikk på Rapporter i undermenyen som vises.
  2. Du blir tatt til siden for rapporter. Denne inneholder en rekke faner.
  3. Klikk på fanen Kompetanse og underfanen Kurs.
    • Avdeling (Obligatorisk) - begynne å skrive navnet på avdelingen og fra listen som vises klikker du på avdelingen for å velge den. Du kan også klikke på struktur-ikonet og velge avdelingen i vinduet som åpner seg
    • Fra dato - datoen perioden starter
    • Til dato - datoen perioden slutter
    • Vis kurs
      • Aktiv i valgt periode - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som er gyldige i hele perioden
      • Fullført i valgt periode - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som er gjennomført i løpet av perioden
      • Utgår - velg dette alternativet hvis rapporten kun skal inkludere kurs som utgår i løpet av perioden
    • Gruppe (Obligatorisk) - velg kursgruppe 
    • Kurs - en liste med kurs knyttet til den valgte kursgruppen vises
    • Status
      • Fullført - velg denne for å kun inkludere kurs som er fullført
      • Ikke fullført - velg denne for å kun inkludere kurs som ikke er fullført
    • Vis inaktive ansatte - hake av denne for at rapporten også inkluderer inaktive ansatte
    • Sorter på
  4. Klikk på Utskrift til Excel (kursliste) for å kjøre rapporten basert på kursliste eller Klikk på Utskrift til Excel (kursdato) for å kjøre rapport basert på kursdatoer. Denne viser kun kurs hvor fullført dato er spesifisert.

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.