Følg

Legge til kommentar på godkjent samtale (leder)

Etter at en samtale er godkjent av leder eller ansatt, eller begge parter, er det ikke mulig å redigere i samtaleskjemaet videre, men kun legge til kommentar på samtalen om nødvendig. Det kan skje at leder eller ansatt har glemt å skrive/nevne noe under selve samtalen og at de derfor vil legge til en ytterligere kommentar.

1. Når leder har godkjent samtalen, dukker det opp en knapp hvor man kan legge til kommentar på samtale man har hatt med ansatt.

legg_til_kommentar.png

2. Når man trykker på denne knappen, åpnes det et pop-up vindu hvor man legger inn selve kommentaren.

kommentar_pop_up.png

 

3. Leder får da et varsel i sin innboks om at det er lagt til en kommentar.

varsel_kommentar_er_lagt_til.png

4. Den ansatte får også en melding i ansattportal om at det ligger en kommentar på godkjent samtale.

5. Om det ikke er lagt til kommentar på samtale, står det et gult felt i bunnen av siden i webportalen som informerer lederen om dette.

ingen_kommentar.png

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk