Følg

Legge til kommentar på godkjent samtale (leder)

Det er kun mulig å legge til en kommentar på en godkjent samtale når den ansatte har tilgang til modulen Medarbeidersamtaler i ansattportalen.

Etter at en samtale er godkjent av leder eller ansatt, eller begge parter, er det ikke mulig å redigere i samtaleskjemaet. Men det vil være mulig å legge til kommentar på samtalen. Denne funksjonen/knappen vises kun etter at samtalen er godkjent. Det kan skje at leder eller ansatt har glemt å skrive/nevne noe under selve samtalen og derfor ønsker å legge til en ytterligere kommentar. 

Et varsel blir sendt til den ansatte når leder legger til en kommentar, og omvendt (så fremt det er abonnert på disse varslene).

  1. Du kan enten åpne medarbeidersamtalen fra hjemsiden til Medarbeidersamtaler, eller ved å åpne Medarbeidersamtaler i kontekst av den ansatte. I det første tilfellet klikker du på handlings-ikonet og velger Vis detaljer i menyen. I kontekst av den ansatte klikker du på knappen Vis.
  2. Nederst på siden ser du knappen Legg til kommentar.
  3. Klikk på knappen. Et vindu åpner seg hvor du skriver inn kommentaren.
  4. Klikk på knappen Legg til kommentar for å lagre kommentaren. Kommentaren vises i seksjonen Kommentar nederst på samtalen.
  5. En e-post sendes til den ansatte som informerer om at det er blitt lagt til en kommentar i medarbeidersamtalen. En meldingen blir også sendt den ansatte sin Innboks i Ansattportalen. 
Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.