Følg

Ny innkalling

Ved oppfølginger kan man bruke knappen for oppfølgingssamtaler med de ansatte under Tiltak. Denne knappen bruker man for å sende ut påminnelse til den ansatte for neste Oppfølging av sykefravær. Den ansatte får da innkalling på mail.

 

 Når man registrerer nytt Tiltak på en ansatt så havner man på Prosess side.

07.png

 

1. Trykk på knappen Ny innkalling.

08.png

 

2. Fyll ut Innkallingsskjema og trykk på Lagre.

09.png

 

3. Når innkallingen er registrert, trykk på det feltet på den venstre siden for å få opp detaljer på den på den høyre siden. For å sende ut innkalling på dette møtet, trykk på knappen E-postvarsel som ligger på den høyre siden.

010.png

 

4. Skriv inn e-post adressen på den mottakeren av innkalling og trykk på Send.

011.png

 

Mottakeren vil da få innkallingsplan på mailen sin:

012.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk