Ved oppfølginger kan man bruke knappen for oppfølgingssamtaler med de ansatte under Tiltak. Denne knappen bruker man for å sende ut påminnelse til den ansatte for neste Oppfølging av sykefravær. Den ansatte får da innkalling via epost.
Når man registrerer nytt Tiltak på en ansatt så havner man på Prosess side.
- Klikk knappen Ny innkalling. Siden Oppfølgingsplan åpner seg. Fyll ut Innkallingsskjema og klikk Lagre.
- Når innkallingen er registrert, trykk på det feltet på den venstre siden for å få opp detaljer på den på den høyre siden. For å sende ut innkalling på dette møtet, trykk på knappen Epost-varsel som ligger på den høyre siden.
- Skriv inn e-post adressen på den mottakeren av innkalling og klikk Send.
Mottakeren vil da få en innkallingsplan på epost.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.