Følg

Kalender - Liste

Man bruker Kalenderen for detaljert plan og fraværsoversikt over enkelte ansatte og deres status i modul Oppfølging. Kalenderen brukes hovedsakelig for Fravær, Ferie og Arbeidsplan som er de viktigste. Liste bruker man for bedre oversikt over ansattens fravær eller kommentarer.

 

1. Søk opp den ansatte i søkefeltet ved å begynne å skrive ansattnavn.

 

2. Velg deretter Kalender i menyen som dukker opp.

 

3. Man velger fanen Liste for å få opp oversikt over den ansattens fraværsplan mer regelmessig. Dette brukes som rapport på en måte, men for enkelte ansatte.

 

4. Man får opp detaljert fravær på den valgte ansatte. Det nyeste fravær ligger øverst på toppen mens de eldre ligger lengre ned.

 

5. Dersom det finnes en mange fravær, kan man lett filtrere for å vise fraværet for en bestemt periode ved å skrive inn Fra dato og Til dato. Trykk deretter knappen Filter.

 

6. Man kan skrive det ut til XLS eller PDF.

 

Her er eksemplene på begge to:

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk