Følg

Kalender - Liste

Man bruker Kalenderen for detaljert plan og fraværsoversikt over enkelte ansatte og deres status i modul Oppfølging. Kalenderen brukes hovedsakelig for Fravær, Ferie og Arbeidsplan som er de viktigste. Liste bruker man for bedre oversikt over ansatte sitt fravær eller kommentarer

  1. Søk opp den ansatte i søkefeltet ved å begynne å skrive ansattnavn.
  2. Velg deretter Kalender i menyen som dukker opp.
  3. Velg fanen Liste for å få opp oversikt over den ansatte sin fraværsplan. Dette er som rapport på en måte, men for den enkelte ansatte.
  4. Du får opp detaljert fravær på den ansatte. Det nyeste fraværet ligger øverst i listen.
  5. Dersom det finnes en mange fravær, kan du enkelt filtrere listen for å vise fraværet for en bestemt periode ved å skrive inn Fra dato og Til dato. Klikk på knappen Filtrer.
  6. Du kan laste ned som XLS eller PDF.

    Her er eksemplene på begge to:

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.