Man bruker Kalenderen for detaljert plan og fraværsoversikt over enkelte ansatte og deres status i modul Oppfølging. Kalenderen brukes hovedsakelig for Fravær, Ferie og Arbeidsplan som er de viktigste. Liste bruker man for bedre oversikt over ansatte sitt fravær eller kommentarer.
- Søk opp den ansatte i søkefeltet ved å begynne å skrive ansattnavn.
- Velg deretter Kalender i menyen som dukker opp.
- Velg fanen Liste for å få opp oversikt over den ansatte sin fraværsplan. Dette er som rapport på en måte, men for den enkelte ansatte.
- Du får opp detaljert fravær på den ansatte. Det nyeste fraværet ligger øverst i listen.
- Dersom det finnes en mange fravær, kan du enkelt filtrere listen for å vise fraværet for en bestemt periode ved å skrive inn Fra dato og Til dato. Klikk på knappen Filtrer.
- Du kan laste ned som XLS eller PDF.
Her er eksemplene på begge to:
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.