Følg

Oversiktsrapport

Denne rapporten brukes, som navnet sier, for å kunne holde oversikt over skader som oppstod samt mulige skader i form av HMS-hendelse og Farlig forhold. I tilfeller der skader oppstod, kan man velge å filtrere dem Med fravær, Uten fravær eller begge to. Denne rapporten kan også brukes for å sammenligne rapporten i det aktuelle året med rapporten for samme perioden året før. På denne måten får man oversikt over skadestatus, om skadene ble redusert eller økt i løpet av et år for en viss avdeling.

 

1. Hold musepekeren over modulen Skadebase i hovedmenyen.

 

2. I undermenyen velger man Rapporter.

 

3. Rapporter feltet inneholder flere undertyper rapporter. Der kan man velge Oversikt.

 

 

4. Her finner man felter for rapportinformasjon man må fylle ut. Det ligger under Rapportinnhold. Først velger man Avdeling man skal filtrere for.

 

5. Deretter velger man perioden man skal kjøre rapporten for. Felter man må fylle ut er Dato fra og Dato til.

 

6. Dersom man vil inkludere samme periode året før, så setter man hake på i det feltet.

 

7. Det siste er å sette opp filtrering i Rapport felter. Man kan velge blant Med fravær, Uten fravær, HMS-hendelser, Farlig forhold.

 

8. Man trykker da knappen Skriv til XLS for å kjøre rapporten.

 

Her ser man et eksempel på Oversiktsrapport med og uten fravær. 

oversikt_totalt.png

oversikt_avdeling.png

 

Print Friendly and PDF
Var denne artikkelen nyttig?
0 av 0 syntes dette var nyttig
Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

0 Kommentarer

Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.
Levert av Zendesk