H-verdi rapport brukes for å få oversikt over antall arbeidsulykker med eller uten fravær basert på 1.000.000 utførte arbeidstimer. Her kan man filtrere rapporten i en gitt periode, basert på 12 måneder, for en viss avdeling. Man kan da velge om man kommer til å filtrere kun personskader med fravær eller alle personskader.
1. Hold musepekeren over modulen Skadebase i hovedmenyen.
2. I undermenyen velger man Rapporter.
3. Rapporter feltet inneholder flere undertyper rapporter. Der kan man velge H-verdi.
4. Her finner man felter for rapportinformasjon man må fylle ut. Det ligger under Rapportinnhold. Først velger man Avdeling.
5. Deretter velger man tid man skal kjøre rapporten for. Man kan kun kjøre rapporten basert på 12 måneder. Man velger det under feltet 12 måneder fra og med.
6. Det siste feltet man fyller ut ved å velge i nedtrekksmenyen er Type. Her finnes det to valg - H1 - Personskader m/fravær og H2 -Alle personskader.
7. Trykk knappen Skriv til XLS for å kjøre rapporten.
Her er det et eksempel på en H-verdi rapport som lister personskader med og uten fravær i en avdeling med flere underavdelinger.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.