Rapporten vil inkludere informasjon om den ansatte slik som ansattnummer, navn, avdeling og så videre, i tillegg til navn og alder på barn.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging i hovedmenyen og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden for rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Hovedrapporter og underfanen Barn.
- Siden Barn åpner seg. Her velger du hvilke ansatte du vil lage denne rapporten på, ved å velge Avdeling. Du kan også ved å hake av alternativet .
- Avdeling - velg avdeling ved å klikke på struktur-ikonet på feltet og velg avdelingen i vinduet som åpner seg, eller begynne å skrive inn navnet på avdelingen og velg fra listen som viser seg
- Vis sluttede/pensjonister - hake av denne for å inkludere inaktive ansatte
- Klikk på knappen Skriv ut excel-rapport for å generere rapporten og .xsl-filen.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.