Denne rapporten gir deg informasjon om hvilke ansatte det er registrert tilleggsinformasjon på. Tilleggsinformasjon er for eksempel har fått utlevert vernesko, arbeidsklær, datautstyr, leasingavtaler på bil og avtalens utløpsdato og så videre.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging i hovedmenyen og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden for rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Hovedrapporter og underfanen Tilleggsinformasjon.
- Siden Tilleggsinformasjon åpner seg.
- Avdeling - velg avdelingen som du ønsker å tilleggsinformasjon registrert på de ansatte
- Inkluder inaktive ansatte - hake av for å inkludere ansatte som ikke lenger jobber i avdelingen
- Klikk på knappen Skriv ut excel-rapport for å generere rapporten og .xsl - filen.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.