I denne rapporten kan du velge å vise informasjon om nærmeste pårørende til aktive ansatte i en viss avdeling, eller ansatte hvor det ikke er registrert informasjon om den nærmeste pårørende.
Du kan velge om rapporten kun skal vise etternavnet til de ansatt, etternavn og avdeling eller kun ansattnummer.
- Hold musepekeren over menyikonet Oppfølging i hovedmenyen og klikk på Rapporter i menyen som vises.
- Siden for rapporter åpner seg. Denne inneholder en rekke faner.
- Klikk på fanen Hovedrapporter og underfanen Nærmeste pårørende
- Siden Nærmeste pårørende åpner seg.
- Avdeling - klikk på struktur-ikonet og velg avdeling i vinduet som åpner seg eller begynne å skrive inn navnet på avdelingen og klikk på avdelingen i listen
- Vis ansatte uten pårørende - hake av denne for å inkludere ansatte hvor det ikke er registrert informasjon om den næremeste pårørende
- Vis sluttede/pensjonister - hake av denne for å inkludere ansatte som ikke lenger jobber i avdelingen
- Sortering - her velger du hvilken informasjon om de ansatte som det skal sorteres på
- Etternavn
- Avdeling og etternavn
- Ansattnummer
- Klikk på knappen Skriv ut Excel-rapport for å generere rapporten og .xsl- fil.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.